Opis projektu
Zadanie polegające na poprawie bezpieczeństwa poprzez uporządkowanie terenów stanowiących dojazd do śmietników oraz dojścia do placu zabaw. Utwardzenie z płyt typu JUMBO wykonane tylko na potrzeby dojazdu samochodów wywożących odpady. Reszta utwardzeń wykonana z kruszywa łamanego, które będą stanowić dojścia do śmietnika oraz do placu zabaw. Projektowane latarnie mają oświetlić drogę do śmietników oraz placu zabaw (obecnie brak jakiegokolwiek źródła światła) oraz poprawić bezpieczeństwo osób korzystających z placu zabaw. Ławeczki oraz tereny zielone służące rekreacji mieszkańców całego kwartału.
Charakter zadania
Twardy (inwestycyjny)
Opis lokalizacji
zaplecze budynków przy ul.Mieszka I i ul.Mickiewicza o łącznej pow. 3.895m2, w tym 5-69 - 634m2 będąca własnością Miasta i osób fizycznych, pozostałe działki o łącznej pow. 3.261m2 są własnością Miasta (w zarządzie ZGM)
po I przydziale zadań zrezygnowano z realizacji części zadania na terenie prywatnym (tj. działce 5-69)
Poszczególne elementy kosztówLp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | Utwardzenie terenu bilogicznie czynne | 105 000 zł |
2 | Wykonanie utwardzonej trasy spacerowej z kruszywa łamanego | 33 000 zł |
3 | Zakup i montaż oświetlenia drogowego - lampa uliczna z własnym zasilaniem | 30 000 zł |
4 | Zakup i montaż ławki z oparciem | 7 200 zł |
5 | Urządzenie trawnika z siewu | 8 000 zł |
6 | Zakup i posadzenie drzewa | 7 290 zł |
7 | projekt | 40 000 zł |
Łącznie: 230 490 zł |
Status projektu
Zweryfikowany negatywnie na etapie oceny merytorycznej
Uzasadnienie
W związku z tym, że teren wskazany we wniosku objęty jest wzajemnymi roszczeniami, o których mowa w art. 209a ustawy o gospodarce nieruchomościami, zadanie nie może zostać zrealizowane.